Verzending & retournering

VERZENDING

  • Uw bestelling wordt verzonden binnen 7 werkdagen (mits het product op voorraad is) nadat we de volledige betaling van de bestelling hebben ontvangen.
  • Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u een e-mail met daarin de track en trace code van het pakket en de vervoerder. Hierdoor kunt u zelf het pakket volgen tot aan de brievenbus.
  • Wij verzenden binnen Nederland met de volgende vervoerders: DHL en PostNL.
  • Pakketten buiten Nederland verzenden wij met verschillende vervoerders waaronder onder andere DHL. Uiteraard komt hier een track en trace code bij.
  • Invoerrechten, belasting en douane kosten die op uw bestelling van toepassing zijn, is Equestar equestrian niet verantwoordelijk voor. Alle kosten die tijdens of na de verzending worden opgelegd zijn voor rekening van de klant.
  • Equestar equestrian verzend bestellingen wereldwijd binnen 7 werkdagen (mits het product op voorraad is) nadat we de volledige betaling van de bestelling hebben ontvangen.
  • Indien 1 of meerdere artikelen van uw bestelling op het moment niet voorradig zijn, wordt er contact met u opgenomen door onze klantenservice. Normaal gesproken blijft uw bestelling in behandeling totdat alle artikelen op voorraad zijn, zodat alles tegelijk verzonden kan worden.
  • De verzendkosten verschillen per land en orderwaarde en wordt berekend aan de hand van de tarieven van de verschillende vervoerders.

RETOURNEREN

  • Volgens de EU-wetgeving heb je het recht om je recht om je aankoop binnen 30 dagen te retourneren.
  • Zorg ervoor dat je het product binnen 30 dagen retourneert en zorg voor een goede verpakking, in de originele verpakking, niet gebruikt en met alle labels eraan. De kosten van retournering, douane, btw bij invoer of eventuele andere kosten zijn voor eigen rekening.
  • Als u de maat van een door u gekocht product wilt wijzigen, retourneer dan de originele producten zoals hierboven beschreven en bestel het product opnieuw in de webshop in de juiste maat. U bent verantwoordelijk voor het pakket totdat Equestar equestrian het pakket heeft ontvangen. Zorg er altijd voor dat u een kopie van uw verzendbewijs bewaart.
  • Equestar equestrian is niet aansprakelijk voor producten die tijdens de verzending verloren of beschadigd zijn. Heb jij je bestelling beschadigd ontvangen? Neem rechtstreeks contact met ons op en bewaar al het verpakkingsmateriaal en de beschadigde goederen.
  • Zodra uw retourzending heeft ontvangen en aan alle verpakkingsvoorwaarden is voldaan, zullen wij het product terugbetalen. Restituties zullen alleen en zonder uitzondering worden gedaan op de originele bankrekening die is gebruikt voor de oorspronkelijke aankoop.
  • Het adres om je product naar terug te sturen is: Equestar Equestrian, Zaandammerstraat 30, 1531DR Wormer, Nederland.